Con la llegada de un nuevo miembro en la familia hay muchas piezas que encajar. Aparecen un montón de emociones que hay que procesar y que hay que acompañar en nuestros hijos y en nosotros.

Es tan importante todo lo que sucede, que decidí dedicarle un directo el 4 de diciembre en Instagram y en Facebook. Te lo dejo a continuación en video y, más abajo, en podcast:

 

Si lo quieres en podcast, te dejo los links para descargártelo desde las distintas plataformas:

SPOTIFY

ITUNES

SPREAKER

IVOOX 

Ojalá te sea útil.

Si quieres, déjame un comentario… estaré encantada de leerte y ver qué te ha parecido. Un abrazo.

PD: El próximo directo, el martes 11 de diciembre a las 21:30h sobre cómo vivir una sexualidad plena después de tener hijos. Te espero.

3 Comentarios

  • Raquel

    Hola Míriam! M’ha encantat!!! Tinc un nen de 3 anys i mig i un de 3 mesos i hi ha molts moments realment difícils de gestionar. El gran ho està passant malament i costa de portar. De fet, ahir també vaig comprar el teu llibre Tinc un volcà, aviam si entre tot aconseguim una mica més de pau a casa. Moltes gràcies!
    Per cert, jo també intento anar cada matí a la muntanya a buscar una mica de trabquil·litat, tot i no haver dormit gaire, em resulta fonamental el silenci dels arbres!
    Merci!!!
    Raquel

    • miriam

      Que bé, segur que t’ajuda molt a connectar. No deixis de fer-ho 😉 Una abraçada.

  • Ainhoa

    Aquest video ha estat un raig de llum per a mi! Fa dos mesos que va neixer la meva Segon a filla i estem reajustan les dinamiques familiars… el gran de dos anys está on fire i tenim moments molt complicats! Les teves paraules em reconforten i m’ajuden a replantearme algunes dinamiques negatives en les ue había entrat
    En fi… com be dius, todo pasa! I molta paciencia !!

Dejar una respuesta

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.